Saturday, March 28, 2009

Sat za našu planetu

Pošto znam da neograničeno mnogo ljudi čita moj dragi blog, evo mene u pet do dvanaest da vas podsetim da večeras od 20:30 do 21:30 treba da ugasite svetla i doprinesete globalnoj ekološkoj akciji! U to ime, odoh ja da pripremim sveće i otisnem se u beskrajno pričanje Voip-om u kućno-romantičnoj atmosferi, srećna što delujem lokalno i živim na našoj prelepoj plavo-zelenoj dragoj planetici! ;)
(i što konačno imam valjano opravdanje za nepisanje teze hehe)

3 comments:

Veljko said...

Hm, zanimljivo... ovde nisam cuo nista u vezi tog "Zemljinog sata". Al' eto, cak i u neznanju, doprineo sam - gledao sam film u mraku :)

A oni pokloncici - mmmmmmmm :)~~~

Dane said...

sigurno evo vec mjesec dana ne saljes postove zato sto ja ne komentarisem :P kajem se gorko se kajem. Ja evo bas doso u nadi da ima bar cirka 5 novih postova. Kad ono tja
Ljubac Biljak.

Dane said...

Ajd da i ovdje ostavim traga! Srecan rodjendaaaaaaan i sve McNajljepse