Saturday, March 21, 2009

21. mart jeeeeee... sta? :)

Oooo prelepoooo li je prolece stiglo u Holandiju. Sunceee se konacno pojavilo, pa dan kao da beskonacno traje, cvetici svuda svuuudaaaa, nikad videla vise samoniklog cveca po gradu :) ama sreca sreca radost! :)))


Specijalno u to ime nekoliko cvetnih holandskih dezena :)& moja (danas) omiljena pesma od dragog mi novog zeme (lokalizam od zemljak) Stulica:



volim te kad pricas
u svom ovom ludilu
slutnja gubi privid
ogoljela do kostiju
postaje stvarnost
zaboravljena bol
ne zelim da te odvlacim daleko
rijeci poput bajke
smiruju camotinju
ne brini
netko pamti svaki tren u godini
sve veze setnje razgovor
a ti jos razmisljas
vjeruj mi
gledaj moju malu
kako ide niz ulicu
primjecujes li boju na njenom obrazu
danas je prvi dan u proljecu
i ona uziva kao da je posljednji

JUPI :D

3 comments:

Slavica said...

Meni samo nije jasno jesul ovdje ove kaćunke posadili sami (neke hibridne) il su "divlji"
u prosjeku duplo veći od normalnih balkanskih kaćunaka!! I golubovi su im ko patke, ljudi po dva metra.. zanimljivo, nije li ;)

Anonymous said...

прочитајте цео блог прилично добро

tanja aleksic said...

predivno izgledaju slike sa krokusima!