Sunday, March 01, 2009

Room Eleven uživo weeee :))

Hey Hey Hey!


To vam je jedna preeeeslatka holandska grupica, mjuza prava opuštajuća - kako bi oni sami okarakterisali 'a mix of jazzy, folky, smoky, happy...' Prikačen jedan hitić sa poslednjeg albuma. Pa kome se svidi, evo i Room Eleven My Space sa još pesmica...
Koncert bio u pozorištu pa je utisak još bio pojačan onim parfemkastim pozorišnim slatkastim mirisom, bina kao dnevna soba, oni preslatko obučeni, malu glumkali, svirali savršeno, pričkali anegdotice na maternjem im jeziku, obezbedili dž pićence u pauzi, ama: gen-genijalno bilo. Devojka peva jednostavno savršeno, čak lepše uživo nego na albumu. Da fora bude veća, tamo negde u decembru su čak nastupali u Beogradu, pa ko ih je prospustio, može sad sebi samo nogu da odgrize! ;)


4 comments:

Anonymous said...

Jesi ti, od kako si otisla preko, bila na nekom krstenom koncertu ili samo ides na ove svedjane? Ovo su vec treci ili cetvrti koje prijavljujes

biljak said...

Ih bre Lee, sto mi rusis (umisljenu) reputaciju kul lika??? Nema tebi vise razglednica iz Svedske, vidim ja! ;)))

Anonymous said...

aaa... Tisbre meni reper kuliteta. U sred Haga ne jebes crveno. Dokazano kul i ovde i u Svedskoj. Sta ja mogu tu da rusim. Pa zivot sam organizovao po ritmu pristizanja razglednica iz svedske

biljak said...

Ok ok... izvuk'o si se. Za dlaku doduse ;)