Friday, May 29, 2009

Jedno savrseno vece

Secate se serije onih mojih postova sa telefonom i belim nocima u Finskoj? Ne secate? E pa evo ih opet!!! :) Ljudi dragi, za ne poverovati, u Holandiji je bre skoro ko u Finskoj - u 10:30 tek sunce zalazi! I to sad u maju, mogu samo da zamislim kako ce genijalno biti u junu!

Hm, ne znam sta me toliko facsinira u ovim dugim danima, ali prosto ne mogu da se obuzdam, sta cu... :)) Veceras tako vozih bajs po Hagu oko 10, pola 11, a vreme preeelepo, leto se prosto u vazduhu oseca, a sumrak tek pada, sunce zalazi, nebo svih mogucih boja, a vetar miris mora doneoooo... oooo lepooootinjeeee same, ljuuuudiii moji! :) :)

Za kraj, jedna real-time slika sa moje terase, sebi samoj za uspomenu! ;)

(Ne brinite, nisam ciknula, samo pisem tezu pa danima pre ovoga iz kuce ne izadjoh hahah. Cim zavrsim sa prokletinjom, ima da krenem da spamujem, trista dozivljaja i deset puta toliko slika imam da podelim, can't wait! :))

3 comments:

Slavica said...

hehe jes jes i meni se cini mnogo lijepo napolju. Evo vec danima gledam to vrijeme napolju kroz prozor i tacno ubi koliko je lijepo ;) ;) jebemti tezu, koji je to zgubidan uf

Ksenija said...

Haha, ja zamalo pomislih da si greskom okacila opet onu sliku iz Finske :D.
Eeee, ali kapiram te - ama skroz! Tako sam jednom dozivela duuuugi dan u parizu, 22:30, a tek sumrak, i bas jeste nekako lep osecaj kad pomislis: a u Bg-u bi sad opet psovala one slepce sto samo pola gazele osvetljeno vec mesecima... :)

Unknown said...

Powered by Goldvk Group forum ,the perfessional activity raiders forum,including activity raides,instance,Game Gold(metin2 yang), devices, pvp, missions, etc.
RS3 Gold