Wednesday, January 09, 2008

Lane moje ovih daaaanaaaa.... ;)))

Uđem ja tako u etno-muslimansku radnju "Bagdad Export-Import" sa drugarima pakistancima, da neke začine pazare, i prvo što ugledah me prenerazi. I zapanji. I ukopa u mestu.
Stoji na polici naša Plazma i bulji u mene! Izgleda kao plazma, ali se zove Lane.


Tu ja pobazijam i počnem da objašnjavam kako je to naše i kako su iračani ili ko god pokrali licencu, jer bar je plazma naša, ako ništa drugo. Utom ugledah Euroblok, pa skontah da je breeeeee eeeej toooo naša Plazma i naš Euroblok! U Finskoj!!! Uveženi od strane nekih iračana, koji obezbeđuju hranu ljudima sa bliskog istoka!!! Ejjjj!!
Onda skontam da radnja takođe sadrži ceo program Kraša, Podravke, kisele krastavčiće iz Bosne, Vegetu, moju ooooomiljenu pureću Argeta paštetu... ma ludilooooo!

I ondaaaaaa - nećete verovati - ugledam KAFU! Našu kafu!!! :)) A taman u program odvikavanja prinudno bejah krenula... Baš tu i baš tada, jedna iskonska sreća sreća radost me pogodi, izvadih aparat i stadoh da slikam sve redom kao sumanuta, na šta umal ne bejah izbačena iz radnje! Iz nekog razloga, arap nikako nije umeo da podeli moje oduševljenje i strast ka kafi i plazmi... čak mi bastard ne dade ni Bosansku kahvu da uslikam, ali biće dana za megdana! ;) E da, finci kafu zovu kahva - eto konačno neke sličnosti! :)) I imaju fonetsko pismo, tako da je nama mnogo lako da čitamo i izgovaramo. Započela sam časove i evo da demonstriram moje stečeno znanje: "Moi moi!" (Ćao ili doviđenja :))

17 comments:

Anonymous said...

pa sto ne uslika euroblok majka mu stara :)) kako li je njemu naziv tamo u belom svetu :))

prelepo :)

vla

biljak said...

Euroblok ostaje Euroblok! Pa ko bi se usudio da svetogrdi i da mu menja ime!!! ;) Saljem ti sliku ovih dana na cokovlade e-mail ;)), ne beri brigu! :)

Мукајло said...

Eto, da ne bese pakistanaca, dal' bi uopste usla u taj "Bagdad Export-Import" :)

Ni Lane ne zvuci lose.
Sto se slikanja tice, sigurno je baja pomislio da si iz poreske policije sa kojom nema bas sasvim cista posla :)

Kako drugari iz toplijih krajeva podnose januar u Finskoj, da ne kazem zimu jer finci kazu da jos nije ni pocela?

Мукајло said...

Samo da ti kazem da delujes sugestivno.
Juce se u marketu kod pasteta setih da je tvoja omiljena pureca argeta, i videh tvoju ruku kako mi nudi istu pa resih da je i ja prvi put u zivotu probam :)

biljak said...

Hehehe, eto zahvaljujuci tebi sad ima da pisem Argeti i da im dam link na moj blog i trazim neke pare za ovu reklamu! ;)) A videces, nisi se zeznuo, nema bolje argete od purece! ;)

Inace, u ovoj nasoj Finskoj je globalno zagrevanje uzelo maha, evo vec danima nas ljuti plus ubi (juce bilo +4, a danas je jos toplije), a najavljuju da ce se nastaviti ovim plus tempom... Ko zna da li cemo uopste imati priliku da iskusimo skandinadvsku zimu... :( Tako da, drugari nemaju problema, sem sto proklinju svaki euro koji dadose na extra debelu odecu&obucu, u kojoj sad mirne duse mogu svakog casa da zapucaju na severni pol! ;)

Veljko said...

U bre raspisa se Biljak, a ja ne pratim... nekako ne stizem(bas :)), a trudim se da se odvajam od kompjutera i ne odvajam od knjiga, cisto malo da odmorim dok jos mogu.

A kol'ko se da primetiti pastetu si pazarila s obzirom da je u frizu - cestitamo :) (i kad smo vec kod friza - bre mnogo prazan, nije valjda tolka kriza :))

A sto se zime tice - sacekajte februar... to je navodno najhladniji mesec ;)

Anonymous said...

e, a dal i na samom keksu pise lane il plazma? hocu reci jel se to bambi tako namafijao da ima razlitite pisace masine za svaku zemlju u koju izvozi plazmu? cccc....

kaitovic said...

Pozdrav svima, narocito Biljani. Dobri ti putopisi,a tek slike... Lepo, lepo, svaka cast...

(za ostale: nije reklama, nisam dobio ni centa, stvarno tako mislim!! :)

Hehe, nije bambi mutav. U svetu (EU i sire) bi ga odrali za autorska prava (bambi crtani lik itd.) pa se setili nek bude "lane". I ovde u Bec-u ima isto to (bambi, argeta, vegeta, krash...) cak i "negro" bombone (imali su svojevremeno "frku" zbog antirasista, a to ime koriste vec 100 godina, kad nasi nisu ni znali da ima crnaca na svetu :)).
Inace da bi se nesto prodavalo (a dolazi iz ne-muslim. drzave) u muslimanskim zemljama mora imati tzv. halal sertifikat, tj. odobrenje lokalne muslim. zajednice
da nije od svinje i po verskim propisima itd...
Tako da ovi nasi to imaju i da mogu da se nadju i u Bagdad ex-imp, cak i u Finskoj.

Inace, argeta nije nesto...:) ma "razbiva" kol`ko je dooobraa tuna posebno.
Evo link pa probajte:
http://www.drogakolinska.si/sl/blagovne_znamke/pastete/argeta/

Hm ovo droga mi sumnjivo, zato je mozda tako dooobraa :)

Eto toliko od mene,

milan kaitovic aus wien

biljak said...

Sta su ti savremene tehnologije!!! Pa onda neka kazu da internetisanje vodi ka otudjivanju!!! ;) Sa rodjakom (ili stricem? ;)) evo kontakt uspostavljam!!!

E pa Milane:
1. Bas mi milo i drago sto si se odlucio oglasiti, taman fino da imam razlog i neku posetu Becu da uprilicim! ;))
2. Vidim da si covek od ukusa, cim si prepoznao pravi artisticki talenat u mom delu! ;))
3. No, ajde ti meni (na mail ili ovako, kako god ti volja) lepo reci ko si, ciji si (znacu, nema da brigas, jer drevna je istina da su svi Kaitovici rod), kako se zivi u Becu i pre koliko si, googlujuci sebe samog, na mene nabasao? ;)))

Pozdravce iz Turkua,
Bilja, blog-vlasnica, glavom i bradom :)

Slavica said...

Smrck smrck ovaj Biljak pokupovala sam Euroblooooook necuuuuuuu tako da se igram :) a Argeta ima ladno i pakovanje na arapskom, sa golemim natpisom HALLALED, cisto da se zna da su zivotinje higijenski istocile svu krv prije nego sto su postala pasteta. tako sad i ovi moji drugari Pakistanci mogu da je tamane :) Svasta covjek nauci na internacionalnim kursevima bogami..hallaled meat..

jeca said...

Bijo lepo tamo da izuchish jezik...kad nauchish finski i madjarski ce da ide glatko...da, da Ugro-finska grupa jezika...samo ta dva u chitavoj grupi;) brzo da izvestish dal' zvuchi ko Magyar! i ondak ces da budes prava mala biljchica poliglotica...pa nishta sladje:) kazes: govorim petrnes jezika...hehehe...jeca prsla pa reko malo da podeli s bijom;) cmok! idem da spavam a 20:41...Koja me umlatio ko granom danas....bash!

biljak said...

Jecooooo, nije nije! ;) U ugro-finskoj grupi ima jedna citava gomilica jezika, govore se na severu Evrope i Rusije, cak su podeljeni u 3 grupe. Od poznatih jezika, u ovoj grupi je jos i estonski! :)) Eto malo edukacije! :))

Cmoookiccc, ljubi Kojicu :)

jeca said...

ju, ju , juuuuuuu, obruka se jeca! dzaba mi dugogodishnje izuchavanje jezika raznoraznih kad sada samo bebeci koristim....eh! al krecem u potragu za poslicem evo ovih dana...pa cu ondak da znam sve moguce podele...a ako ne nauchim bar cu da progoogle-ujem neke informacije pre iznoshenja u javnost na biljchicinom mega- posecenom blogicu! jupi!(inache kvazi prefiks 'mega' prestala da koristim u srpskom jeziku od kad chuh neku Pink zvezdu kako je obilato koristi:
-Kako je bilo na koncertu?
-Mega.
-Novi CD je dobro prihvacen?
-Da, da, mega zaista.
kaze on moja ti:)))
to sad valjda umesto shiroko rasprostranjenih 'vrh' i 'extra'
eto, opet umlatih ko snegom pokrivenom granom nekog lepog chetinara!
CMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKKKK i shalj' der slike bre obecane!
:)joji te jeca:)

jeca said...

e bash sam neka...komentari mi nikakve veze nemaju sa tvojim slatkim postom....evo da ispravim nepravdu...Ja zelim dobiti recept mame Nade za kolach-rogach! heheh...pa ima veze sa hranom...i to srpskom, pa da....dakle recept brzo...ovo ce da prochita Saja i da bude divna i pita mamu Nadu za afore mentioned recipe:) jupi! faja Sajo:)

biljak said...

:)))
Vidim ja da je vreme da se pise novi post, ovde se vec recepti razmenjuju! ;)) No jes jes, i ja bih vala kolaca rogaca jela i sve pevala.... :))

Anonymous said...

hehehhee e ocu jeco pitati nadicu vala ocu bas namerno .... da naraste ovaj post od komentara mnogobrojnih ko da je sa kvascem zamesen :)))))

Veljko said...

Sta je ovo Biljak - nabijas rejting za google? :D