Wednesday, January 30, 2008

Hot & Cool Finnish Girls' Pictures

Ma jok, samo da vas navucem da citate, kako ste naivni... ;) Naslov bi trebalo da bude samo Pictures, hehe.
Dakle, cemu treba zahvaliti za ovaj post u sitne sate? (ovde je preko 3am, a casovi mi pocinju u 8:30, znaci od spavanja skoro nista! Da ne spavah po jedanaesticu prethodnih n dana, sad bi ispalo da se zrtvujem za blogovanje! ;)))
Nesto me malopre oprhvala griza savest - stigla sam u Finsku pre skoro mesec dana, a ni jedan krsten album nisam okacila. Ispade da je zivo sranje, a nije. Bas nije. Na neki cudan nacin je ovde mnogo zivlje nego u Fr. Zbog drustvanceta iz razreda valjda. Non-stop neka gungula, ne moze covek da se osami i preda suicidalnim tendencijama, ko svaki posteni finac! ;) Ili zbog klizanja. Ili sportova kojih ima organizovanih n, a ja nikako da krenem na neki, cak i nakon sto sam full opremu pazarila. Ili skole. I obaveza. Ili zato sto su dani kraci. A moj stan skoro savrsen. A trosoban. A gotovo samo moj. Fiktivna finkinja cimerka samo cetvrtkom uvece dolazi. Petkom rano odlazi. Sloboda. Liberté, égalité, fraternité! ;)
Ili ko zna zasto... uglavnom, ne moze da se uporedi sa Francuskom, mnoooogoo je sve drugacije. Skroz. Bas neuporedivo. Zato ne pitajte gde mi je lepse!!!

I eto, tek u ime pravde (hm, koja ne znam kakvu ulogu uopste igra u ovoj recenici; ali eto mnogo je kasno, pa mozak polako otkazuje) i moje rastuce ljubavi prema ovoj neobicnoj zemlji, evo malo slicica! :) Sa proslog vikenda - iz kolibe na ostrvu, iz grada - neke izmesane slike od sletanja pa do pre neki dan (timing matematicki prezicno odredjen ;))... I sa Slavkinog rodjendana, sad od subote, Slavkina (cenzurisana ;)) verzija! Dakle, kantu sladoleda u sake i uzivajte! ;) Ajde ajde breeeee.... Brzo!!!

5 comments:

Veljko said...

Uh, mnogo dobro :) Jes' da nisam imao kantu sladoleda, ali da jeste bilo uzivanje bas bas :) Fen-fenomenalno :)
I svidja mi se sto ima slika iz every-day-life tako da smo dobili utisak o okolisu tamosnjem iz prve ruke ;) ajd' jedan veeeliki mah-mah (ono sa sve skakutanjem i mahanjem obema rukama iznad glave) pa cekamo jos neki albumcic i dogodovstine raznorazne ;)

Anonymous said...

Sedne covek sa kantom sladoleda za kompjuter da gugla 'hot finnish girls pictures' i naleti na stranicu koju ima u svojim bukmarcima. Mali svet.

Super slike. Jedenje sladoleda nikad nije videlo veceg meraka.

biljak said...

@Lee: Eeee kako si se lako upecao! Cccc, znala sam ja da mora da bude nesto mnogo gugljivo da te dovuce na ove strane! ;))

@Veljko: E bas mi je milo&drago, mislila sam da cete da se smorite ko zmajevi kad vidite da su ovo svakodnevnica-slike, a ne neke tamo perverzije po Monaku! Da sumiram: drago! I milo! Aha! :) :D

@L&V: Ali... ALI! Ako ste malo preokrenuli/preuvelicali istinu, sad ste se debelo zeznuli, jer ima da slikam i da kacim svako malo, ovako lepo motivisana! ;)) A vi da komentarisete i sve da pevate! ;))

Dane said...

Somebody stop her!

Salu na stranu super su vam ovi EM blogovi. Uvijek se super provedem kad naidjem, Ma sta se cifram 'naidjem'! Ne skidam se sa tvog i Slavicinog bloga. Nekad tako lijepo otvorim i buljim, pa sve udri po refresh-u u nadi da ce kakav novi post izaci

Miss you

biljak said...

Postovani moj zacetnice EM-serbian-lifestyle-a i druze,

Pod hitno bacaj te eseje koje pises, stavljaj onaj lovacki sesir na glavu i trrrrrrrrk u neku diskoteku!!!
Pa ti bi trebalo breee da mrzis blog kao takav i de si sav srecan sto smo dovoljno daleko da ne moramo da se vidjamo!
Aaaaa-ha! (KLIK!) Paaa zato ti i dolazis, da budes siguran da smo jos dovoljno daleko, racunas da ako blogujemo, mora i korenje da pustamo!!!
GD! Procitao si nas kano bukvar! ;))

Daaneeeeee, missssss youuuuuu too :)) <3