Wednesday, October 03, 2007

U obilasku jedne manje popularne destinacije!

Iliti, išla ja kući! :)
Letela, preciznija da budem: Marsej-Milano-Beograd, a onda, samo šest (šmrc, šmrc) dana kasnije Bg-Milano-Marsej. A kući ko kući, šta reći, milina, uživancija, najdraži&najslađi ljudi na svetu, tetošenje, maženje, paženje, objedanje u velikim količinama - jelo mi se šta god, samo da je maaasnoooo - ovde se ispostih od silne ribe i leguma ;) viđanja, viđanja, viđanja... i opet ne stigoh da se vidim sa svima, ma ni da se javim svima, a i čini mi se da se ni sa kim ne videh dovoljno... Ali to je valjda to prokletsvo života "preko"! ;)

I prođe to za tili čas, krećem ja nazad, ali ovaj put niko bre ni suzu da pusti! Ko u Pančevo da idem... Cccc, ne znam šta da mislim o tome, mada ako ikad budem imala terapeuta, kladim se da će imati pune ruke/uši posla! ;)) A onda aviončići, sve manji od manjeg, onaj za Marsej je čak imao i veeeliiikiiii propeler napolju, i to ko za inat, baš kod mog prozora, i pravio je jednu strašnu buku i tresao se i mrdao i klimao i sve u svemu - malo je reći da sam se prestravila! Ali pogled na Alpe što sam imala - nadoknadio mi je sve nokte koje sam od užasa pojela! ;)) Ma to je bre bio doživljaj, slikala sam beskonačno mnogo puta, može lepo ceo let da se proprati na slikama! ;) Postaviću ih ovih dana, pa ko baaaaaš bude dokon, moći će koji sat (na poslu ;)) da ubije! :P ;))))

6 comments:

Miroljub Radovanovic said...

Eh, ko da mi imamo vremena na poslu da gledamo slike :P. Hehe, samo kaci :D.

Anonymous said...

Miko, mi te slike gledamo od kuce, jel' tako?

Stegli smo se pa ne pustismo suze jer vidimo da ti je tamo lepo i da napredujes u svakom pogledu, a da nam nedostajes, nedostajes nam.
Pauze za rucak nisu vise sto su bile kad si ti bila s' nama, smrc, smrc, smrc :(((

Veljko said...

Ma knedle u grlu ne daju da suze izadju biljo! Muke su ti to! Lako je tebi, ti sad ode u obecanu zemlju da ne radis nista, putujes vikendima i uzivas, a mi ovde dirincimo 45(+)h nedeljno, samo 20 dana odmora godisnje...(D&N: da ne bude zabune, super je ovde... stvarno! :D)

Ajd kaci vise te slike, nemoj da moramo da te nagovaramo :)

Anonymous said...

ajoj iz treceg puta ne mogu da ostavim komentar. hehe srecom postoji ctrl+c, ctrl+v inace bi moja lenjost pobedila i ne bih ponovo kucala ni za zivu glavu!
*****
eeeee moja ti.... to ti mislis da niko suzu da pusti! isplakala se ja jadna kad ste vi otisli na aerodrom, bila kuca danima vesela, a kad vi odoste ono odjednom muk, tisina; ja sama, kiculence spava, mika na poslu ... pa ja sela i suzu pustila, jasta! a i dogovorila sam se sa mamom da budemo cvrste kao (blek) stena, da te ne bedacimo placuci... a i sta da placemo kad ti je tamo kao na ekskurziji, pardon eskurziji. toliko o plakanju!
a skoro da sam sokirana cinjenicom da mi besposleni (sto pokucarimo ceo dan) manje pisemo (citaj imamo manje slobodnog vremena) od ovog zaposlenog naroda. reci cu samo: kud ide ovaj svet, cccc...

Miroljub Radovanovic said...

@mmr: Od kuce, naravno :).

biljak said...

Hm hm hm, ajde dobro de ;) ubediste me nekako! ;)) A bila sam bas tvrd orah, zar ne? ;))))
Okacene slike, na staro mesto, a i taman fino - vikend, pa imate dva dana da ih od kuce lepo pregledate! ;))

P.S. D&N su obecali da se banovati pristup mojim albumima; morala sam da im skrenem paznju - onako kao menadzer menadzeru! ;))