Monday, September 24, 2007

Hajdi na jezeru i u kanjonu :)

Heheheh ovaj moj blog bukvalno postade ko Hajdi: Bilja u Francuskoj, na moru, u selu, na jezeru, u kanjonu... ;)))

Elem, dobri studenti nam izorganizovali piknik (inace, od francuske mnogo smesne reci pique-nique :)) na jezeru, a mi nepripremljeni stigli, ocekujuci nesto kao Palic, kad ono - jezero (Lac de Sainte Croix) veeelikooo, prelepoooo, netaknuta priroda, voda safir-plava, a laaaaadnaaaa ko guja! ;)) Zanimljivo je da se naviknes, cim ti se udovi odmrznu; posle 15-ak minuta cvokotanja, postane ko bara, ma ne bi iz vode izlazio... :)
Uglavnom, dan bio savrsen, plivkenje, pa ruckic, pa kanuisanje po kanonu reke Verdon (najveci kanjon u Evropi, eeeej, nije mala stvar! ;)) Veslala ja SAAAAT vremena, sama sebi u ocima porasla! ;))) Tu su i slike da posluze kao dokaz! :)

6 comments:

Anonymous said...

Mnogo lepo, i ja bih to radio :)

Veljko said...

Ih, kakva ti je ovo slika - pa prosto fe-no-me-na-lna! A plus vide se bicepsi kako su narasli od silnog veslanja :P

Naravno, sve ovo znaci da su ispiti gotovi?

biljak said...

Ispiti?!? Kakvi bre sad ispiti?!? ;))) Pa nisam ja ovde dosla da studiram, nego da uzivam! ;)) Mada, ko zna, mozda se ovi profesori nisu salili kad su rekli da ce nam ocenjivati neke papire sa pitanjima na koja smo odgovarali - oni su to zvali 'exam', ali ko bi ga znao sta je to! :P

Ma ima ispita, ali prosao prvi talas! To u talasima ovde ide ;)))

Anonymous said...

Heheheh ovaj moj blog bukvalno postade ko Hajdi: Bilja u Francuskoj, na moru, u selu, na jezeru, u kanjonu... ;)))...dobra fora

a voda na jezeru ista ko na plazi, jesi usla na slog?

Anonymous said...

ucimo mamu kako da ostavi komentar :)))

Anonymous said...

E,i mi konacno vidjesmo tebe...:)))Ljepota pa to ti je...Uzice je frapirano...Poz...