Saturday, September 22, 2007

Benetton ;)

Evo konacno da se obznane i figure mojih novih drugara! :) A sad mozete da se igrate pogadje, ja cu navesti zemlje iz kojih poticu, a vi probajte da ih povezete sa likovima! Dakle: Kina (svakako), Indija (razumljivo), Srbija (a sto pa ne bi bila na trecem mestu po brojnosti?!? - kod nas je upravo taj slucaj - Slavca i mene ima samo malo manje nego indijaca i kineza sto je -kgh kgh ne mislim po kilazi, sram vas bre i stid bilo sto ste to i pomislili!!! ;)), Vijetnam, Malezija, Zimbabve (e jbga, ovo ce biti zicer ;))), Kambodza, Trinidad&Tobago, Meksiko, Portugal, Pakistan, Juzna Koreja i... Holandija (hm, ovo je u stvari trebalo da bude odnemoc, jer covek nije na slici hehehe).

Aj sad na posao! Najboljima sledi nagrada! ;)

6 comments:

Anonymous said...

Ja jedva nadjoh vas dve i Zimbabveanca. Ostali su mi mnogo teski.

Anonymous said...

Ovaj prvi, anonimni post bese moj.
Odoh da kodiram nesto :)

biljak said...

Iiiii pa dobar ti! ;) Za sada imas najbolji score! ;)) Evo ti hint: imaju dva zimbabveanca, ne mozes da omasis! :)

Veljko said...

Hehehe, ajd da okusam srecu :D
S leva na desno:
Malezija, Srbija, Vijetnam, Meksiko, Indija, Kina, Portugal(dole), ti :), juzna koreja, juzna koreja(gore), indija(dole), Zimbabve (zicer1 :)), kambodza, pakistan1 (dole), pakistan2 (gore), Trinidad i Tobago, Vijetnam, Portugal(?), zicer2, Kina

Ajd sad, sta sam dobio? :)

Slavica said...

heheheh e sad cu ja da pogadjam malo ;)

biljak said...

Ooooh zaboravila sam da banujem takmicenje Slavcu! ;)) GD!!!

@Veljkoooo: opaaaa, ko nam je to talentovan?!? :)) Vise od pola si provalio, pogotovo onaj deo oko Dzevina! Baci more to kodiranje i presaltaj se u medjunarodne odnose! ;)))