Sunday, October 07, 2007

Dnevnik u pola 8

Ziva je muka ziveti u Provansi. Toliko je to mesta da se obidje, a svako lepse od prethodnog. Sve mislis, e vala, to je to, e ne mogu da imaju lepse od ovog - kad ono, ni po sata voznje, a ti razjapljene vilice, sebi od odusevljenja dosao nisi, a vec 100 slika vise na kartici! Hvala onom preprodavacu jeftinih Memory Stick kartica po zilion puta, da ne bi njega, moji svakodnevni pokusaji postizanja beskonacnog niza fotografija bi bili svirepo osakaceni memorijom manjom od 1GB, pu pu pu! ;) Evo danas recimo (nije da se hvalim ;))) tri gradica/selica, znate vec na sta mislim - ako ste ovde redovni, skoro 400 fotki! Da da! Pa vi posle cik recite da sam ja ovde ko na odmoru!!! ;)) Radim bre ko crnac! ;)
(prim. prev. izvinjavam se na ovom politicki nekorektnom poredjenju, sunce mi bas u glavu udarilo)

A onda skontas da je Provansa jedan mizerno mali deo Francuske, koja jednostavno obiluje cudima! Od svega ti oni znaju da naprave dogadjaj. Ali ne onako jadno i budjavo, nabijajuci 'najveci cajnik u svetu' na prilaz gradu, nego lepo, ljudski i suptilno - muzejce, pa dvorac, pa preistorijski habitat (hehe, od stare srpske reci habitovati ;)) iliti naselje, pa seoce ko bonbon, pa tvrdjavica iznad grada odakle puca pogled ma do Skandinavije po bistrom danu ;)), pa rimski amfiteatar, pa akvadukt, pa arena - kad smo vec kod toga, trebalo bi francuzi da debelo plate italijanima za sve ove pare koje od turista pokupise na cuvene rimske atrakcije! Doduse i mi koji dinar otkinemo na turske zaostavstine po Srbiji - pa posle ljudi kazu da je lose kad te druga kultura okupira! ;)

Sta ja u stvari ovde htedoh reci - da, da je bio busy vikend, radilo se, raaadiloooo, slikalo se debelo, putovalo se, obislo se n mesta, bice postova, bice slika, bice svega! :) Dakle, ne menjajte blog, na pravom ste mestu! ;) A ja odoh malo da umorne kosti u krevet spustim, ova lepota na sve strane mi dusu izmori! ;))

4 comments:

Veljko said...

Ma jeste - ti se samo hvalis kako si slikala i slikala, a mi od tih slika ne videsmo ni traga... dobro, ima nekih tragova i naznaka, al' npr. eto dosao Zoran iz Egipta, doneo 983 slike... dosao Dejanovic iz Rusije done 2GB slika... a ti u toj FR par meseci vec, nema skoro ni 200 slika :)
A plus da ne pominjem sto ti je net tamo za dz, tako da nema izgovora - ostavi komp jedno sat vremena da ti uploaduje slicice, a mi da imamo u cemu da ispiramo oci u pauzama od kodiranja :)

biljak said...

God Damn!!! I'm busted!!! ;)))

Dobro! Ako tako hocete! :) Ali Veljkasine, samo da znas, upravo si prizvao vraga! Bice sliiiikaaaa - dok vam se ne smuci i Francuska i fotografija i aparat i selo i krava i vile i seno! ;)))

A koji bre Zoran? Milic? Stanic? Ili on bi Nenad? ;))

Veljko said...

Ccc, vec si sve zaboravila - pa jedan je Milic Zoran :) samo jednog Zorana u firmi imamo crrrna biljo! A u stvari, sta tebe briga :) samo ti slikaj i uzivaj, sta te vise briga za zorane i nenade i sta ti ja znam :)

biljak said...

Ma ja to htela tebe da zezam! ;) Mislila da si pogresio - hteo da napises Goran (i on je u Egiptu, right? :)), a ispalo Zoran! Hehehe

A inace, ma gde se ne bih secala Zorana (moram da se vadim, ako ovo cita ;)) - kako da zaboravim kad su ga dva u FNX-u?!? Ili onaj drugi isti Zoran bese Ivan? Ili Goran? Ili Milan? ;))))