Monday, August 27, 2007

Viva la France!!!



Stigla. Posle niza peripetija i n-casovnog puta (o tome neki drugi post, jer ima materijala iha-haj!). Ziva, zdrava, no umorna i dalje uh kako! Stoga, sad samo da postujem jedno obavestenjce o dobrom zdravstenom stanju, sjajnom opstem stanju zatecenom u Francuskoj, preslatkim i srecnim ljudima na ulicama, nasmejanoj mladezi svuda i preslatkim raz(noboj)nim novim drugarima! Gradic (Aix-en-Provence, za naupucene; gore na slici) je divaaaaan, pravi burzujsko-turisticki, zgrade adekvatno obojene u zlatno-zuto, svuda zeleniloooo, cistoca, zilioni bastica kafea punih europejske burzoazije, a po parkovima studenti koji sviraju harfe, leze na travicama... ma ko na filmu - nema toga kod nas! Ali opet, ovde nema rostilja (nigde nista kao 'Fantazija' na vidiku), nema pasulja eeeej ;)
O svemu pisem opsirnije posle, sad zurim na Intensive French lessons (hehe, upadoh u nivo znanja 2 - od 4, ipak se isplatio onaj nas veseli kurs posle posla ;)))
A i prekidam pisanije sad, da vidim kakav je odziv publike, pa sto vise komentara sad bacite, vise postova posle ima da bude ;))))
Dakle, da zakljucimo: La vie est tres belle ici! :)

4 comments:

Veljko said...

E, pa Biljak - neka ti je sa srecom! Da ti lepo krene ta skola, da budes najbolja u razredu (ili bar tu negde, jer zeznuta ova slavka, nema sta :))!

Svi te staaaalno pominjemo! Sta li je sa Biljom, sta li sad radi, itd... itd... :) i pitamo se sto ne pises nista - imas nase fnx mailove, pa posalji neko pisamce, cisto da nam se obraduje ovaj lotus :)

I sad bi ti se ja raspisao nasiroko, al to vec ne ide u komentar, tako da mozda sibnem neki mail ;)

biljak said...

Dragi moj druze klupski :)

Da nema tebe, niko rec ne bi prokomentarisao, a svi se kao raspituju! Moooooreeee! Ima da bijem (ne tebe, nego druge! ;)))

Dobih ja ovde novog klupskog druga, ma isti ti, isto tako nasmejan, kompjuteras, sve redno - samo ima izbuseno uvo nekakom dugackom skalamerijom i dolazi sa Trinidada! :) Elem, ja njega smatram Veljkom, ma kako se on ljutio i po 200 puta mi ponavljao svoje ime! ;))) Pa ti vidi sta mi nostalgija ovde radi! ;)))

jeca said...

bijo moja, i ti ces uskoro postati vazda nasmesena i raspolozena kao i okolica ti...a to se posle i zadrzi neko vreme...evo ja u otadzbini i dalje katkad 'odam sama ulicom, do prodavnice recimo, smeskam se sve u shesnes:) svi misle da sam u odlepitis stanju a meni super...hehe, ko sto rece Rushka Jakic u nekim novinama onomad:)...OVDE LJUDI NE UMEJU DA ZIVE ! svi su u nekom grchu i sve kao nesto sramota od svega... ma sve ti je vec jasno posle samo nekoliko dana tu...uzivaj Bibice i nadam se da cemo uspeti da te posetimo bar u jednoj od slatkih jevropskih drzavica!!!

Veljko said...

Heh, dobri Jevin... eeeh... :)
Moraces da mi das link za njegove blogove (da, za SVE blogove - cak i onaj pink :D)
Ja jos uvek nemam nikog kog bi mogao da zovem B pored sebe, al' dobro, zrtva se sprema :)