Tuesday, August 28, 2007

Jedna crtica iz mog novog zivota

Stojim ja malopre na stanici, u centru, cekam bus do doma (sramota me i priznati - kad Slavac procita, ima da me prezre, jer je to manje od 10 minuta pjehe; ali u samoodbranu imam da kazem da sam bila stvarno opasno gladna (as always ;)) a i kupih danas sedmicnu kartu za prevoz, pa da se to sto bolje iskoristi ;)), a busa nema li nema. A par metara dalje stoji nekakva masinerija, za cedjenje prirodnih sokova od raznoraznih vocki i red se protegoooo, n ljudi ceka. Ko svaki posten srbin, pridjem ja da iz blizine osacujem sta se tu radi, sta se ceka, posto je, od cega je... Uzmem pa pride slikam - prirodni sokovi, od raznih vocki, poznatih i apoznatih ;) za 3e, a cede ih neke fine ribe: crnkinja, belkinja i azijatkinja (uh, to mi je extra problem, ne umem da raspoznam ko je odakle pa to ti je, sve mislim kinez - ono koreanac, pa pitam nekoga da li je vijetnamac, a on se silno uvredi jer je kambodzijanac - ako se uopste tako kaze!). Onako gladna, svakako pozeleh se okrepim jednim, ali dzaba, kad bus svaki cas treba da stigne, a nailazi na svakih 20 minuta, a red ogroman. Vratim se ja na stanicu i nastavim da kjuingujem ;)

Utom mi pridje neki babac (necu reci burzuj-babac, jer je to ovde pleonazam!) i poce nesto da mi prica na francuskom.
Ja: "Je suis desole, je ne compre pas! Parlez-vous Anglais?" (dakle, kazem da ne razumem i pitam moze li to na engleskom ikako)
Babac: "Oh, yes! My friend and I were wondering if you'd like some fruit juice?" i pokaza na stand.
Ja (zapanjeno): "I beg your pardon?!?"
Babac: "Well, we saw you that you were watching and didn't buy, so we wanted to buy you one!"
Ja se tu zgranem! Pomislim, kuku, kako li ja to izgledam, kad babe misle da sam neki pusti sirotan... Pa se na brzinu pogledam, a na meni najnovije pantalone koje posedujem, majica - pa pristojna brate, Levis japanke i ranac i pride nosim laptop - znaci po nasim merilima ne izgledam ko sirotinja, ama nikako! Objasnim ja babcu kako sam samo gledala i da nisam kupila jer ne bih da propustim bus; klima babac, ali nekako neuverljivo, oce da mi kupi sok pa to ti je! Srecom naidje bus, ja pokazah babcu da moram da idem, ona se tu bog zna kako izvini i objasni kako su one samo htele eto da se nadju pri ruci....

Moracu u buduce da ceznjivo gledam kola po ulici, mozda se opet nadje neka dobra dusa, pa mi pokloni neka! ;)

11 comments:

Miroljub Radovanovic said...

E pa Biljce, vidis kakva je ta tudjina. Kod nas bi te terali motkom kad vide da gledas a ne kupujes. Cudan je to svet tamo, valjda ces nekako preziveti ;). Drz' se, ne daj se :D.

biljak said...

E moj Majk, ako iko razume, onda si to ti ;) Hm, mozda i Stipic, ako se secate i on je imao 'tezak zivot' - plaza, fax... nije znao kako ce izdrzati... E pa tako i ja - ovih 3 sata francuskog dnevno (to mi je schedule za ovu i sledecu sedmicu :))) ) i setnja po gradu i okolini posle toga me bas iznurise - ne znam dokle cu moci ovako! ;))))

Veljko said...

Hehe, sta ti je navika - citam ovaj post i kad si dosla do opisa bakute sad ocekujem da ce da kaze kao: "Sta si stala tu? Vidis da smetas! Hocu da prodjem! Pomeri se deriste jedno nezahvalno!" :))

Ma u toj Francuskoj sve ludaci izgleda :) Jadna ti Biljo.... :D kao sto si lepo primetila - vreme ti je da pocnes da ceznjivo gledas u malo skuplje izloge ;)

Unknown said...

Ma biljce bre, ko zna kak'e su to babe, mozda fora: da ti kupimo djusic, pa stave drogu, pa te prodaju u belo roblje... ma ne bi ja verovala tim strancovima. samo se ti cuvaj ;)

Unknown said...

Ej, zeno, dobro sto nisi uzela onaj sok, ko zna sta bi ti burzujski bakutaner metnuo u napitak, vidis da su anormalni ti Francuzi:-)))
Uzivaj....i obavestavaj o svojim dogodovstinama iz tudjine...:-)

Unknown said...

E vidis, Ksenija i ja isto razmisljamo:-)

Anonymous said...

E mili moji drugari :)

Kako se vi samo slatko brinete za mene :) Ma ne znam sta bih vam rekla, cudno sve ovo ovde, svi brate previse fini, pa automatski covek pocne da misli da mora da imaju neke zadnje namere - ne bi valjda bili fini tek tako! Kad ulaze u bus, svi lepo ljudski kazu vozacu `Bonjour', a on se nasmesi i otpozdravi! Kad izlaze isto!!! Sakloni i ubrani! Ma nisu tu cista posla ;)))

Slavica said...

Jes jes ovi ljudi su ovdje stvarno prijatni predusretljivi i fini.. i pricali bi engleski nije da ne bi ; nego sustinski i iskreno ga ne znaju :) a babe su najjace... meni ko na celu da pise da nisam odavle i da sam vjerovatno malo izgubljena u ovom gradu/drzavi ..sve mi se smjeskaju i pitaju sta tacno trazim da mi pomognu..onako sami od sebe...mada ..biljkov stepen fra-srb babac-gladan_student medjuodnosa jos nisam postigla ;) PS: cekati minibus2 na 10 min pjehe od sobe oooo booooze sta sve necu cuti ;) ;) ;) :p sajamaja

Anonymous said...

Hmm, meni se ovde komentar nesto ne prima, nadam se da ih se nece pojaviti sedam slicnih/istih odjednom.

Elem, htedoh da te kritikujem sto ne obznani postojanje bloga svoga medju kolegama/prijateljima/sledbenicima koji nemaju uvid u tvoj monitor na poslu, a i nisu medju prijavljenima za te tvoje studije, a pri tome u pojedinim postovima kukas na malu posecenost :)

Sto se babaca tice, slazem se sa Xenom i Danijelom, batali ti free sokic od njih. A i sumnjivo mi je da francuske babe tako lako prelaze na engleski ;)

Unknown said...

ahahahahaha,
kakv adobra fora! ne bi se ja bunila da mi neki nemachki bakutaner kupi sok to ti je odmah znak za druzenje bilo bi mi extra... ko zna mozda me i usvoji... ili mozda ima nekog bogatuna sina ... nikad se ne zna :) bogate bakutanke su to :) e, bash me nasmeja.....

Anonymous said...

Komunikaciju cu pocnem vako izokola preko bloga. Za individualne mejlove je jos odvec bolno (wowow novi izgovor za ne pisanje upravo iznedrih, dodaj na oni spisak)

Reakcija mi je dvojaka:

1.Enad-Slazem se u potpunosti sa gorepomenutim paranoicnim argumentima, zaista nisu cista posla. Otkud bas cure od tri rase da cijede sok, a?!Tako imaju siru pokrivenost uzorka, tj. zrtvi. Dobro izvuce zivu glavu.

2.Dane-Jooooj predivno, imaju pare a i dalje im je stalo. Suza u oku, matere mi. Jos samo da si palila kakve sibice tu na putu (nek je ljeto i po' bijela dana) i idila bi bila kompletna

Ljubim