Wednesday, August 01, 2007

THE mail [di mejl]

Cao Bee-Bee!

Ovo su moguci razlozi zbog kojih ti nisam pisao u proteklom periodu:
crk'o mi kompjuter
nisam imao para da uplatim vreme
nisam stigao da odem da uplatim vreme
mrzelo me je da uplacujem krenuo sam da uplatim,ali su me zgazila
kola
kamion
autobus
motocikl
bicikl
riksha
ono chudno vozilo sto cisti sneg
avion
razboleo sam se
ucestvovao sam, na dobrovoljnoj bazi, u vrlo interesantnom naucnom projektu koji je za predmet imao ispitivanje vremenske granice do koje ljudsko bice moze da izdrzi bez kontakata sa spoljnim svetom
ucestvovao sam, za odredjenu sumu novca, u vrlo interesantnom naucnom projektu koji je za predmet imao ispitivanje vremenske granice do koje ljudsko bice moze da izdrzi bez kontakata sa spoljnim svetom
slucajno sam usao u neko stakleno zvono i nisam umeo da izadjem
odselio sam se u neku vukojebinu gde nema ni telefona,a kamoli interneta
prezirem Bila Gejtsa i ne zelim da imam veze sa bilo cim sto ima veze sa njim
ozenio sam se i zena mi je izbrisala iz adresara adrese i brojeve telefona svih zenskih osoba(vrlo je ljubomorna)
lekarski konzilijum u kome su bili oftamolog,neurolog,psiholog i parapsiholog mi je zabranio koriscenje racunara
Vladimir Gavovic koji te poznaje mnogo bolje i duze od mene mi je rekao da si mnogo los covek i da treba da prekinem sve kontakte sa tobom
sam sam zakljucio da si mnogo los covek i da treba da prekinem sve kontakte sa tobom
sam sam zakljucio da nisi los covek,ali da mnogo smaras i da je bolje da te izbegavam da se ne bi bez potrebe bedacio
izgubio sam daljinski,a kompjuter je tako daleko od televizora
kompjuter mi se nalazi pored prozora i pored radijatora tako da mi je ili mnogo vrucina pored njega ili duva promaja
bio sam ljut zbog filma(jos jedna u,cini mi se,beskrajnom nizu tvojih briljantnih ispala)
frka mi je zbog cokoladica(za sta,bre,cokoladice?)
ugojio sam se i stolica pored kompjutera ne moze da izdrzi moju tezinu,a i da moze prsti su mi suvise debeli da bih mogao normalno da koristim tastaturu
zaboravio sam gde mi je kompjuter
znam gde mi je kompjuter,ali sam zaboravio gde mi je tastatura
zaboravio sam gde zivim
vise ne volim ljude i druzim se samo sa zivotinjama i kompjuterskim igrama
SIT SAM ISPALA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tvoji roditelji su provalili u vas inbox i diskretno mi napomenuli da ne bi vise trebalo da pisem pisma njihovim cerkama(tebi i Sandri) ukoliko zelim da ostanem ziv
zaboravio sam skoro sva slova
bojim se kompjutera
citao sam u nekim novinama da ekran mnogo zraci i da moze da se dobije neka bolest od pisanja pisama
moja sestra non-stop igra igrice i ne mogu od nje da dodjem do kompjutera
po ceo dan citam Dostojevskog i ne pada mi na pamet da napisem ni slovce
secas se one vukojebine sa pocetka?E, tamo sam pustio bradu i sad se borim za slobodu nekih Indijanaca
utripovao sam da sam Che pa su me zatvorili u ludnicu i navukli mi ludacku kosulju pa nemam slobodnu ruku i ne mogu da pise(a)m
oteli su me vanzemaljcioteli su me vanzemaljci,oplodili me i sad imam bebu pa mi ona oduzima svo vreme(velika je to odgovornost)
umro sam

Eto.Mozes da izaberes bilo koju od gore ponudjenih varijanti i veruj mi za koju god da se odlucis neces biti daleko od istine.Evo sad cu da ti pisem pismo. Sta se radi?Sta ima novo?Citao sam pazljivo sva ona tvoja pisma i mogu ti reci,Biljo,da si ti potpuno odlepila.Ja ono bas nista ne razumem.Super mi krene; ono from,to,subject,Zdravo i onda mrak. Citam jednom,dva,pet,deset puta, odstampam pa onda okrecem naopacke,postrance,citam naglas, u sebi, napisem svaku rec na posebnom papiricu pa onda kombinujem, upotrebljavam neke nemacke tehnike iz II svetskog rata za desifrovanje i dzaba.Koji je ono jezik?Mogu ti reci da sam se cak vrlo zainteresovao,kao vrstan filolog,za proucavanje tvojih pisam sa naucne stane.Uspeo sam da zainteresujem i neke svoje profesore tako da ti mogu reci da su tvoja pisma vruca tema ovih dana u visokim beogradskim filoloskim krugovima.Cak cujem da su ze za njih zainteresovali i neki ugledni psiholozi. E, shalim se, super su pisma.Keep up the good work i nemoj da te obeshrabri izvesna neredovnost u dinamici odgovora veruj mi da dajem sve od sebe da ti sto cesce pisem jer mi predstavlja prilicno zadovoljstvo e sad stvarno vise ne znam sta da radim sa ovom recenicom. Cao ,cucemo se, videcemo se i icicemo konacno u jebeni zoo.Morao sam da ti posaljem i jednu predivnu navijacku pesmu koju obozavam i koju bih voleo sa nekim da podelim, a eto ti si tu.

- The sender (hidden identity, by the sender's request)

P.STrebalo je da kazes:E,pa izvini nisam stigla da ti zauzmem mesto, 'ajde sedi ti na moje ja i onako ne bi trebalo da gledam film imam sutra neki kolokvijum i treba puno da ucim.A ja bih rekao:Ma daj, ne seri sedi gledaj film ja ionako ne volim Vendersa nesto preterano.I sve bi bilo super. Par objasnjenja:Poor Scouser Tommy je pesma navijaca Liverpoola.Skuzer je naziv za Liverpudlijanca.Toffees je nadimak za Everton, njihove najljuce rivale.Rush je cuveni centarfor Liverpula strelac cetiri gola u legendarnoj pobedi nad Evertonom od 5-0.O Spion Kopu cu ti pisati neki drugi put.

3 comments:

Veljko said...

E, stvarno je mailcina! Kreativnost je premasila sve okvire elektronske komunikacije!

Autoru, sve cestitke za najopsirniji skup izgovora e.v.e.r! :D

Slavica said...

KOji je on liiiiiiiiiiiik...
nije bwe ni cudo sto Vlade ima neobicno iznimno mlogo higly visoko misljenje o autoru citiranog pisma u svakodnevnom zivotu i tako .. (hehe pokupih mu fazon oma ;))

biljak said...

Ma Lisha je bre kralj! (sliht sliht) Dozvoli ti da javno objavis mejl, uz krajnje skromnu novcanu naknadu!!!
Najbolja fora je da mu je gotovo svaki mejl (ma sta mejl, i sms, mozda cak i ziva rec - mada, hm... ;))) vredan objavljivanja, ali ako bih pocela sve da ih ovde kacim, nekako mi se cini da bi time samo pokazala kao je ovo moje pisanije krajnje neinventivno i nikakvo! A i onda bih morala da menjam ime bloga u nesto tipa 'Tribute to Lisha', mislim cimanje sve u svemu!
Tako da, Lisha, ako ovo citas, pocni lepo da pises blog, garantovana ti je dobra posecenost. I jednog dana, kad postanes neki novi Srdjan Valjarevic ili Marko Vidojkovic - seti se samo ko te je prvi objavio!
Eto, samo toliko! :)