Monday, July 09, 2007

So little to say, so much time

Godisnji.
C'est fini. Over. Gotov. Zavrsen.
A leto jedva da je pocelo. God damn!!! No, da ne iskazujem sad svoj jad i cemer, splin i camotinju povodom toga (bojim se izgubicu i ovo malo mukom stecenih citalaca ;)) ), prebacujem se na druge teme (a kad me zal za morem malo prodje, bicu u stanju i da napisem koju rec o my precious africkom odmoru, pa cu cak i slicicama pricu da propratim, da da :))

A od drugih tema, danas izdvajamo:

Izabrano novih 7 svetskih cuda! Ko nije u toku, moze da se apdejtuje na sledecoj adresi: http://www.n7w.com/
A koga mrzi, u pitanju su:
- The Pyramid at Chichén Itzá (before 800 A.D.) Yucatan Peninsula, Mexico - najpoznatiji grad-hram staaariiih Maja
- Christ Redeemer (1931) Rio de Janeiro, Brazil - ona huuuuge statua Hrista sa sirom otvorenim rukama, simbol otvorenosti brazilaca, cega li...
- svakako The Great Wall of China (220 B.C and 1368 - 1644 A.D.) China - jedina gradjevina na Zemlji vidjiva iz svemira (mada, sad onaj ludi narod u Dubaiju izgradio boga-oca nekih futuristickih objekata, moze biti da se vide i ona njihova vestacka ostrva! Kad smo vec kod toga - tamo ima neki hotel sa 7 zvezdica!!!! Eeeej! Sta bre moze da bude 7 zvezdica?!? U svakoj sobi po klon Brad Pitta da ti daje foot-massage dok lebdis u bestezinskom stanju i jedes tartufe prelivene smaragdno-platinasto-jestivom glazurom?!?)
- Machu Picchu (1460-1470), Peru - ostaci starog grada Inka negde na nekoj cuki na Andima, oooodavno na mojoj listi stvari za videti do kraja zivota ;)))
- Petra (9 B.C. - 40 A.D.), Jordan - iskrena da budem, meni najnepoznatija stvar na ovom spisku, ali eto, pripisacemo to mojoj opstoj nekulturi!
- The Roman Colosseum (70 - 82 A.D.) Rome, Italy - sta reci? Videsmo mi u Africi i jedan jos ocuvaniji od ovog, u El Jem-u, nekom malenom gradu usred Tunisa, impresivno, sjajno, nema zbora!
- The Taj Mahal (1630 A.D.) Agra, India - e za ovo mi bas milo! Covek iz ljubavi izgradio svojoj zeni koja se 'upokojila', pa kad je iz ljubavi, e i nek' je na ovoj listi, e bas vala!

Sem toga, da vidimo - stigli Stonsi u CG. Narod spreman, pogodne krilatice vec spevane "Sa Lovćena vila kliče dobro doš’o Džeger Miče“, ekipa kazu toliko uzbudjena od dolaska u Montenegro, da su od silnog uzbudjenja kofere sa stvarima po aerodromu zaboravljali! Hm, hm, hm 'uzbudjena'! Mi to kazemo malo drugacije, ali ajde, sve je to stvar notacije! ;)
E da, mozda ce nekog zanimati, ima neka nagradna igra - 100 ljudi koji najoriginalnije odgovore na pitanje tipa 'zasto Stonsi dolaze bas sad u Bg' dobijaju karte za dzabaka. Odgovori se salju na neku blicovu adresu, ali progooglujte vec, ne moze baaas sve na tacni! ;)

A sad, mili moji drugari & citaoci, vreme doslo da se i vasa koja cuje na neku od ponudjenih tema. A mozete i da promasite temu! Elem, bilo kako bilo (nekom nesto, nekom nesto ;)) ), od koga je dosta je! Ostajte mi zdravi, lepi i uzbrdo brzi! :)

8 comments:

Slavica said...

HAHAHAHAHAHHAHAHAHH LOL LOL LOL

Veljko said...

Heh, pa nije im losa lista, samo mi bezveze sto nema neki detaljniji opis... mislim, napravili ljudi, ok, ali sta je tu cudo? Npr. onaj koloseum - to je ok da bude cudo, akustika u njemu je cudesna :) Ali npr. ona statua Isusa u Brazilu? Nema nikakvih detalja zbog cega je cudo... ali dobro, mozda to treba pripisati mojoj opstoj nekulturi :P

(ps: cestitam na novom postu, super je < klap*klap*klap > :) )

Slavica said...

E sad kad se slatko ismijah ;) da reknem i ja jednu ;)
Kad smo kod 7 svjetskih cuda evo jedan i vise nego prigodan link :D :D :D
http://codetojoy.blogspot.com/2007/07/seven-wonders-of-programming-languages.html

a za onu Petru ..ako je ikakva utjeha , ni ja nikad cula , QQ nama opste neobrazovanim :)

Slavica said...

http://codetojoy.blogspot.com/2007/07/

concat

seven-wonders-of-programming-languages.html

pu jebemti bloggera, odsijece string u komentaru ...

biljak said...

@Slvc: Hm hm hm... Pa ne znam da li bih se ja slozila sa ovom listom! Mislim, izostaviti Perl na kome se tako lep haiku pise - gotovo je svetogrdje! ;))))
Koji gikovi, QQ! Nego, kgh kgh, kako ti uopste dodje do ove stranice?!? Sta su bili kriterijumi pretrazivanja? 'joy code programming' :))) I treba neka neka :)

@Veljkas: Eeee bas sam cekala da se neko javno upita zasto li su ovo cuda, pa spreman odgovor kao iz puske ispaljujem ;))) Elem, zbunj je u prevodu - wonder Vs miracle (mi oboje prevodimo kao cudo).
Wonder (ovo su wonders, razume se ;))): something strange and surprising; a cause of surprise, astonishment, or admiration: "That building is a wonder."
Miracle - an effect or extraordinary event in the physical world that surpasses all known human or natural powers and is ascribed to a supernatural cause

jeca said...

Pa Bijooooo..kako ja sada da ostavim mudri lingvisticki odgovor kad si me preduhitrila....Biijooooooooo...hehehe...a Petra-kamen in greek naravno...zadivljujuca iz mnogo razloga..sve lepo Wikipedia kaze:)...a statua Christ-a je izabrana verovatno iz istog razloga iz koga je jedno od 7 setskih cuda Staroga sveta bio Kolos sa Rodosa...ogromna statua bogu Heliosu koja je bila velicine the Statue of Liberty...al srushishe ga varvari:)

Anonymous said...

Dear Bilijana,

I've noticed that you're leaving comments on blogs of honest working people, and even worse - you're doing it during the office hours.

I have advised your managers to do a second review of your performace, and to eventually cut down your bonus to 1$.

Sincerely,
Farid

Anonymous said...

e moja biljo, vidi se da nisi gledala Indijanu Džonsa nikad... A ni Slavka.... Valjda će vas naučiti nešto u toj ZEvropi :))) U trećem delu IJ, ljudi nalaze sveti gral i to je snimano upravu u Jordanu u tom hramu, ccc...
Ja sam pak ljuti Fan Indiana Jonesa i to će i ostati tako i posle četvrtog dela, kakav god bio :)))

Malo kasnim sa komentarima al dobro... ko zna ko će ovo videti :)))

Vlade