Thursday, July 12, 2007

Omaž komplet lepinji


Jede se meni jedna sooočna, vruuuuuća, maaasnaaa kompletara već daaanima. Sanjam kako ulazim kod 'Šuljage', tražim jednu lepinju sa sve i čeeekaaam, čeeeekaaaam a nje nemaaaaaa... Muke žive.

Opsednuta do krajnjih granica mirisom pretopa koji sanjam, progooglujem ja sad malo, kad ono - naša mila, naša jedina i draga pronašla svoje mesto na Wikipediji!!! :))) Ooo ponosa koji me obuze, da vam je samo znati! Ma taj lokal-patriotizam je čudo! ;))
Konačno svi mi fanovi možemo da se dičimo i nad slikom balavimo a vi ostali možete da pročitate o čemu se tu u stvari radi, pa možda i da probate u kućnoj radinosti neku zgotoviti (ako se za to odlučite, jedan savet koji će vam dobro doći: poklopac nipošto ne stavljajte u rernu inicijalno, nego tek pred sam kraj pečenja lepinje!)
Aj sad brzo na http://sr.wikipedia.org/sr-el, pa ukucajte 'komplet lepinja' i... svet više nikad neće biti isti! Tj. kad se navučete, vaša linija više neće biti ista! ;)))

5 comments:

Veljko said...

Uh, kako je ovo podlo... u 16h ti saljes recepte o lepinjama ... grrr

i sta covek da radi sad? ne mogu da idem u kujnu da mesim tamo lepinju, da mi se smeju ljudi... ili mozda nece? Hmmm....

jeca said...

mmmmmmmmm ..Bijo..dje me nadje....jos samo 3 nedelje..jos samo 3 nedelje....

Slavica said...

lepinja u petak, 18:32 a ja jos na poslu...uuf odo kuci :) I TO U PETAK TRINAESTI ..necu kuci, ja na ulicu bogami ne provirujem , sjedim ovdje do 24:00 i tacka :)

Miroljub Radovanovic said...

2005. Bajina Basta. 4 dana. Svaki dan za dorucak - komplet lepinja i 5 cevapa. Eh, to su bili dani. Nema to ovde po Amerikama

Anonymous said...

ja za dorucak i veceru jaedem kompletusu iz suljage.