Friday, July 13, 2007

Paraskevidekatriaphobia


Ja lično nemam neki naročit stav o petku trinaestom.Zbog prethodnog iskustva valjda. Nisam se na pertlu saplitala i upadala u ovorene šahtove na taj dan, nisu mi klaviri padali na glavu... A i roditelji me nisu baš gajili uz filmove o Džejsonu! ;) But still, veliki deo zapadne civilizacije se danas oseća nelagodno, pa ja eto nađoh za shodno da napišem koju na tu temu! ;)

Elem, pročitah da će 13-og aprila 2029. godine - petak 13. inače - asteroid "2004 MN4" umaaaal' udariti Zemlju! Odnosno, neće je udariti zglaaave, ali je poenta dogadjaja to da će gooolim okom biti vidljiv kao neverovatno sjajan taj asteroid dok bude blizu nas proletao! A kažu (u NASA-i kažu, a ne neke babe :P ) da u istoriji nije bilo slučajeva kada se tako nešto tako dobro golim okom moglo videti! Ako sam ja uopšte dobro skontala celu priču! ;))
E sad, mene je tu naročito potreslo to što će taj događaj u suštini još kol'ko sutra da se desi. Očas posla i 2029-a god. Ja ću biti neka polu-bakuta, na pragu svoje pedesete, i činiće mi se da kao juče da je bilo kad sam o tome čitala i blogovala! Jes jes, vreme leti (a i zimi ;))) - o božsakloni. Kao juče da je bilo kad sam (tačno pre mesec dana, negde baaaš u ovo vreme) pisala onaj post o moru. A more došlo, pa prošlo, pa i razglednice doputovale čak (kome nisu: ' blame it on the... DHL! ;))) A i boja mi se sprala već!
K'o da 'ni luk jela, ni luk mirisala!' ;)))

5 comments:

Veljko said...

Ih, gde je 2029... pa do tada ima da ga rasparcamo nuklearkama da nista ne ostane od njega... pa zar nisi gledala Armagedon i slicne naucno popularne filmove?
Samo da nama Brus Vilis pozivi dotle i nemas brige...

Anonymous said...

djesba biljo evo i ja nasla za shodno opet nesto da prokomentarisem, ali nije o petku, vec o tome kako sam se slatko nasmejala na ni luk jela ni luk mirisala. samo sam povodom toga htela da ti kazem moju omiljenu narodnu, pazi evo je:

videla zaba da se konj potkiva pa i ona digla nogu!

hehehe zar nije moooocnaaaaa....
eh eh sto ti taj narod cudo jedno!

aj ostaj mi zdravo

jeca said...

E pa bibice...ja samo da elaboriram koliko je korisno znati grcki jezik:

Παρασκευή - Petak

Δεκατρία - 13

Φοβία - strah, po srpski:)

i kad sve to lepo znas, znas i sta svaka moguca fobija znaci:)...vrlo korisno za znati, prosto se bez toga ne moze ziveti....eeeeeee...al' eto kao malo:)

a meni mikrotalasna zamal' da explodira, eto, bas na petak 13-i...mega-giga-Bermudska kukaracha resila da se malo proseta po njejzinoj unutrasnjosti bas tog jutra...hihih..pa ti vidi...ja sam nekako uvrtela sebi u glavu da mi je to srecan dan i do sada je uglavnom i bio;)

uh, a sada back to work!

ljubila!

Anonymous said...

E Sajo slatka moja, nema mudrijih stvari od starih narodnih umotvorina, poslovica i doskocica! ;)
Meni je definitivno omiljena ona legendarna, Mladenove babe: "Nekom nesto nekom nesto", pod koju se moze svesti pola znanih i neznanih mudrih fraza (npr. poznata latinska 'Dan je nekome majka, nekome maceha')
Mada, srce mi se ogreje kad cujem "Tesko zabu u vodu naterati" :))

Anonymous said...

Jeeeecaaa mu-dri-ca :))

Jecooooooooo, pa ti znas i grcki, i fobije, i da plivas ko riba, i da przis u rerni kukarache, i da prodajes namestaj, i da se pakujes, i da uciteljises, i da pletes... Ama sve! :))))

Moras i mene nauciti bar da pletkam salove i kapice :)