Friday, January 02, 2009

Srećna Nova godina - Gelukkig Nieuwjaar - Hyvää uuttavuotta - Bonne année

Kod mene je nekako ostao live&kicking kult Nove godine. Volim vala onako geački još početkom decembra da salećem narod i propitujem gde planiraju na doček. A što tek uživam u kićenju jelke i rešavanju čuvene NG dileme: srebrno-plava ili crveno-zlatna kombinacija ukrasa?!? O novogodišnjim rezolucijama da i ne pričam: sa najvećim guštom celih deset minuta sedim i naprežem ganglije a onda prepišem pola onih večitih odluka iz prošlih godina (piti više vode, baviti se sportom) i dodam koju iracionalnu novu (otići na put oko sveta, skočiti padobranom) čisto da ima ka čemu da se stremi. A onda dođe taj čuveni doček, za koji se tradicionalno naoduševljavam vatrometom i nanerviram oko petardi i ladnoće. I finally, 1. januar, najlenji dan u godini, idealan za ustati tako negde oko 2, pa onda vazdan sedeti u zagrejanoj kućici kraj one iste plavo-srebrne jelke sa upaljenim šarenim svećicama na 'iritantni' on-off mod, prežderavati se ruskom salatom i gledati skokove i ostale nebuloze na TV-u. Ma nema porodičnije atmosfere od te, zar ne? :)

E sad, šta je pisac hteo da kaže? Srećna i slatka i preslatka vam NG i uživajte u praznicima i gledajte da se ne zaokruglite baš previše do srpske nove! ;)

A evo koga zanima i kako smo se mi u Amsterdamu proveli za ovog novaka, Slavac bio vredan pa već blogovao! :) Aj sad i vi budite vredni pa podelite kako je bilo u matici srpskoj, da znam šta sam propustila! ;)

8 comments:

Slavica said...

Gledam juce neki oglas na infostudu, kaze, seminar web pisanja, kako da pisete online da vam pisanije bude praceno, komentarisano itd itd..
U 2009 godinici svima zelim da slobodno ostavljaju komentare na nase blogove :P hehe, il odosmo bilja i ja demonstrativno na seminar o privlacnom web pisanju, jeste jeste :) :) :)

Anonymous said...

can u leave ur phone number to me???

Unknown said...

Eve, ostavila komentar- ispunih jednu od resolutions :) ahahahaa :)
Da ste zapamtile cipele :) ahahahaha

Veljko said...

E, pa bogme, srecna bi Biljo nova godina! (a Slavac dobije cestitku na njenom sopstvenom blogu :))
A srecna i svim koji ovaj komentar procitaju, sto znaci da su vredni, pazljivi, i redovno posecuju ovaj blog pa su cestitke vredni ;)

I ti bas lepo opisala tu neracionalnu euforiju koja se stvara oko prelaska u novu godinu, vise niko nista ne moze da doda :)

Za proslave po BG-u ne bih znao, ja cekao sa mojom Milenom, i bas nam fino bilo moram ti kas'ti :)

Veljko said...

Hm, ma sad nesto citam ovaj moj prosli komentar, pa mi nekako prazan :)

Biljo, da u novoj godini se sve te tvoje rezolucije koje si navela na tom papircetu ostvare, i nek ispadnu jos bolje nego sto si zamislila ;)
Naravno, da ti se blog prosiri, obogati srecnim izvestavanjima i (ko zna) mozda i opari :) (jer sta bolje pozeleti jednom iskusnom blogeru ;))

Anonymous said...

You these things, I have read twice, for me, this is a relatively rare phenomenon!
Personalized Signature:常州麻将,常州三打一,常州攻主,常州斗地主,常州4人升级

biljak said...

Eto na sta ljudi misle kad kazu 'be careful what you wish for'!
Ja navrla komentare ocu pa ocu, sad mi se navrzli kojekakvi kinesci i spameri, nebulozni komentari samo pljuste... Gd!

biljak said...

Veljkasinicuuu, pa srecna tebi bre ova Nova specijalno! Ma ima ceo bre jedan post da ti posvetim, za svo ovo zalaganje i skoro-pa-redovno ;) pracenje blogica moga! :)
Da uzivas u zivotu kao nikad do sad i da se smejes bar upola kao ja (to je taman neka normalna mera verovatno ;) i da sve cveta na ljubavnom a bome i na poslovnom planu (eto me ko horoskop ;)) I da se druzimo uzivo malcice bar vise ove godine! :)

Micikaaa, cipele nikad zaboravljene biti nece, ne beri ti meni brigu! ;) Sad ima iste odma' da narucim, ovde -16 trenutno, valja prezivetu ovu Laponsku temperaturu! ;) :)