Sunday, September 14, 2008

Klompe, lala i vetrenjače - na šta li me to asocira, gd?!? ;)

Da ne bude posle da se slabo turizmom bavim, danas posetila Zaanse Schans - muzej na otvorenom sa drvenim kućama i vodenicama iz XVII i XVIII veka, koji verno dočarava način na koji su žitelji korita reke Zaan raditi i jelte živeli! Na svu sreću, kiša je sipila tokom cele posete, tako da je utisak baš bio zapanjujuće verodostojan! ;) Ako ništa, nakon četvrte blatnjave bare mi je bilo potpuno jasno zašto je ikad iko izumeo klompe! Pa sam u znak poštovanja prilježno obišla celi muzej i izložbu istih, odgledala i real-time prezentaciju pravljenja jedne klompe, probala par pari, shvatila da je vreme da se ide dalje a da ja ništa sem klompi videla nisam, trkom po barama jurila dalje po selu, ušla u siraru, tu se zaglavila jer nisam htela da budem nekulturna pa da ne probam baš sve vrste sira koje su domaćini pred nas izneli! Onda se nekako desio multikulturalni nesporazum (mora da je to), naši ljupki domaćini kao da su očekivali da mi nešto i kupimo pa su stali da se gurkaju i odmiču tanjire kad studentarija nagrne, pa ja reših da spasem dan i kupim lalu jednu, lepu, drvenu, za vaznu koju onomad pazarih! ;) Odplivala dalje do vetrenjača, tu se nakupila utisaka, slika i vlage, i taman kad su me noge zabolele došlo vreme da se krene za Amsterdam!

Ali o tome malo detaljnije u sledećoj epizodi! Stay tuned! :)

2 comments:

Veljko said...

Uh, kolke recenice jedva dah da uhvatim :)
A bas je takvo vreme i kod nas sad... trulo, kisovito i nikakvo, i jos nemamo ni klompi (a nadje se poneki lala, sto jes-jes :) ).

A one klompe iz albuma ti bas taman! :)

biljak said...

Hehe, jes jes, dobra ta fora sa lalama! :)