Sunday, May 04, 2008

Jedno ovo, jedno ono

Jedna slika: Ja postala biciklenko! :) Da da, cikliram VEĆ tri dana, sve sam rupe u putevima oko Turkua upoznala! Dobrotvoru Slavcu se ovom prilikom i javno zahvaljujem! :)

Jedan piknik: Danas biciklicama na piknik u Ruissalo išli, ostrvce pored Turkua, selo jedno usred mora, prelepota jedna puna prirode i drveća i cveća i veverica i svega svega svega ;) Jeste stvarno, imam i dokaz!

Jedan citatić: Pročitah ga neki dan, pa mi se učini neobično dubokouman i prosto se prepoznah - načitana li sam osoba, ljuuudiii moji! ;))
"The World is a book, and those who do not travel read only a page..." St.Augustin

Jedan film koji toplo preporučujem: "Dva dana u Parizu"- za ne propustiti, be' sve šale

3 comments:

Slavica said...

Ma kakav dobrotvor , o svasta, nego samo mudra ja uzurpirala cimerkino biciklence, a moje onda proglasila IMMIT biciklom, tj Biljkovim biciklom :)
PS: Ruissalo predivno nesto, prava nedirnuta priroda al sa savrsenim biciklistickim stazama :)
PPS: Dva dana u Parizu je hillaaariiiouuuus filmic,ROFL-ing ;) zagarantovan :)

Anonymous said...

Jedan rodjendancic:
BILJIN BILJIN BILJIIIIIN :)))
da-nas nam je di-van daaaan di-van daaaan di-van daaan,
na-soj bi-lji rooo-djen-daaan roo-djen-daaan roooo-djen-daaan,
zii-ve-laaaa zi-ve-laaa i srec-na nam bii-ii-la,
zii-ve-laaaa zi-ve-laaa i srec-na nam bii-ii-laaaaa!!!!!!!

jupiii jupii jupiiiii
srecan rodjendanko maja bijo, zelimo ti svasta nesto lepo, sve zelje da ti se ispune :)

joje do neba tvoji nipeje, mika i saja :)

biljak said...

Jedan JUPI JUPI :))

Danas nam je divan dan, divan dan, divan dan.. meni pjanoj rodjendan.. rodjendan, rodjendan, hehehe :)))

JUPIIIII :D:D:D