Thursday, March 06, 2008

Preko leda do zvezda! ;)

Izašle Slavac i ja u dnevnim finskim novinama, i to na veeelikoooj slici! :D
Jes da tekst i nije baš hvalospev (naslov glasi: "Kao u Diznijevom Bambiju"), no ko se pomuči i uveća sliku ili još bolje ode na e-izdanje novina, a pri tom vlada finskim ko maternjim, shvatiće da smo mi opevane kao extra-klizajuće srpske dobročiniteljke koje kolegi stranom studentu iz Ugande pomažu da prekostane i ne polomi sve koščice na mršavnom mu telašcetu! ;)
No, kako god, slava nas nije zaobišla, naročito Slavu, koju danas tetkica u menzi prepozna sa slike pa, srećna što jedan selebriti kod nje u restoranu ručava, umal joj ne dade besplatno onu drugu času ruskog kvasa! ;) Moraće se sad neke veeelike sunčane naočare i neka marama za oko glave pazariti, da izbegavamo nasrtljive paparace i obožavaoce! ;)

E daaaaa, umal da zaboravim pomenuti, i Dane naš u novinama izašao. Doduše ne na ovako glamurozan način! ;) Dođem ja onako skrhana sa onog ferija, pre koga 200kg na leđima nosih trčeći po celoj Švedskoj (pogledati fus notu prethodnog posta), otvorim ulazna vrata i zatrpa me brdo pristigle pošte! Između ostalog prvi broj Magazina Erasmus Mundus studenata (što će reći nas) u kome, nećete verovati, Dane, naš Dane, člančinu neku od dveeee straaaneeee sa fensi nekim naslovom napisao i oni ljudi objavili! Oooo sreće i radosti moje, o ponosa li!!! Znači Dane - vrh! ;))) :) Čestitam ti javno!

5 comments:

Veljko said...

Steta sto ne znam finski... ko zna mozda tamo pise: "Srpkinje navode studenta iz Ugande na tanak led" :)

Al' sad bez sale - svaka cast! Nije mala stvar da ti slika izadje u novinama i da te odmah sutradan prepoznaju ;)
A i Danetu cestitke na novom clanku kad smo vec kod cestitanja :)

Aj' sad - samo tako nastavite, prvi korak je najtezi, put do slave je pred vama ;)

Dane said...

Hvala, hvala svim mojim obozavaocima. A narocita mi je cast sto se moje ime pominje na ovako ctovanom blogu, koji ce jednog dana nadam se da postane Talk Show. Ne zaista Biljo zasto ti ne vodis neki Talk Show? Evo sad cu d'odem na facebook i da te za to predlozim. Pa ko zna mozda jednog dana zasluzis i da ti ja budem gost ;-)

Unknown said...

Ajd sto imam ogroman pritisak zbog radova nego sad jos moram i u novinama d'izadjem, sramota je svi se vec proslavili a ovaj Erazmovac jos uvijek keeps the low profile. Idem smisljati najbolji nacin da se izvede gore pomenuti poduhvat. :)))

biljak said...

Heheheh mora mora! Mada, sta te briga, tvoje ime dovoljno svedoci o tvom statusu zvezde! ;)

Ma svemu je kriv vrazji Dane, visoke standarde nam postavio, na naslovnicama izasao sa slikama u koloru eeeej!! Kompetitivni duh proradio kod Slavca, pa se prijavio na individualni intervju sa nekom mladom novinarkom, nekoliko slika ta devojka pritom nacini, u prirodi pride!

Tako da znas, Zvjezdo moja, nece biti lako... ali ne smemo posustati! ;)) Kroz trnje do zvezda!

Anonymous said...

Nice dispatch and this mail helped me alot in my college assignement. Gratefulness you as your information.