Wednesday, May 30, 2007

DHL - Dumped, Hidden or Lost

Krenuo jedan paketic put mile nam zemljice, moje slatke kucice, davnog 15-og maja, godine ove. Cenjeni posiljalac malcice omanuo adresu, pobrkao sta je zemlja a sta grad (hm, ko je uopste cuo za tamo neku Srbiju), ali sve u svemu - uredno poslao, debelo platio, preko nadasve pouzdane DHL kuce! Iz Evrope u Evropu, putovace ni 2 dana, ma milina, 21. vek, sve kako valja...
ALI!
Neka dobra dusa se malo zanela pri 'sortingu' moga paketica, ne beshe joj jasno koja bi zemlja mogla biti 'Belgrade' pa skontala da mora da je Belgija u pitanju, pa paketic u istu azurno i prosledila! Ipak B vamo, B tamo, nekoliko slova... Slicnost krajnje ocigledna!!
In the meantime, ja kulirala, chillirala, chekala, ne mogu da kazem da sam se zabrinula, jer naviknuti smo svi, nismo li, da postu ceeeekaaaas daaanima, minimum. Ni 10 dana proslo nije, poce Slvc da panici sto moga paketica nema, "zovi, zovi, ajde sta cekas". Zovnem ja jednom, dva put, tri put... operateri divni, ljubazni - pomogli bi kolko odma' ali neee moguuu mukice, nije do njih. Proveravaju u sistemu po 100 puta, traze po broju, padezu, rodu, ali moga paketica nigde... "Moze biti da je negde u Belgiji, u Briselu je notiran poslednji put... Vidimo u sistemu da se krece, ali ne znamo tacno gde i odakle... Moze biti da je primeceno da je posiljka pogresno poslata, pa je sada vracaju - negde... Cekamo samo odgovor od vise instance, znate, pisali smo im o vasem problemu, ali nikako da odgovore - verovatno rade na tome, pa da, da, jeste, i dalje rade na tome, ne znam sta tu nije jasno! " Usluzni ljudi, nema sale! I hvala im, jer sada, svaki drugi dan kad me pozovu da kazu da se posiljka i dalje krece i da ce mozda nekad i stici do mene (o tome ce me svakako obavestavati uredno), ja znam da je sve ok i da je moj paketic u sigurnim rukama!!!

7 comments:

Veljko said...

O svasta! Pa od tolikih nasih gastarbajtera, bas niko da ne radi u postama DHL-a.... ccc.... i nikome nije cudno sto ne postoji grad Serbia, niti drzava Belgrade i tako to sad luta dok ne dodje do nekog pametnog (tj. naseg) coveka koji ce to protumaciti kako treba...

A i ako putuje 2 dana od zemlje do zemlje, pa onda je trebalo opet da stigne odavno (koliko zapravo ima zemalja na B u evropi?)
Hm.... a sta ako ode u Brazil? Ili Boliviju? :D
Taj paket onda da cuvas - proputovace ceo svet! Moze u muzej odmah!

jeca said...

pa biiiiiiiiijooooooooo!!!

imash ti neku blokadu od EU na adresici svojoj...vidim ja nece neshto paketi da stizu...:)

Miroljub Radovanovic said...

I uredno ti javljaju gde je paket (da ne kazem paket ti se javlja iz raznih krajeva sveta). Hm, zasto li me ovo podseca na Ameliju Pulen :D

biljak said...

Update: jos uvek nije stigao!!! O.O

A kad me Jeca lepo podseti, red je da podelim sa vama da OVO NIJE 1. PUT da se ovako nesto MENI desava! Pre dve godine se 2 puta izgubio (dakle, ljudi 2 puta slali, ja 2 puta nisam dobila grrr) paketic sa dokumentima za vizu za Belgiju!!! Na kraju svi digli ruke i poslali dokumenta direktno u ambasadu, hehe :)) God damn, bas me nece te zemlje na B ;))

Slavica said...

Ma da Slvc nije podviknuo da se zove, nista ne bi bilo ;) ;) ;)
E moj B eto tebe interplanetarne slave: osvanuces u POlitikinom zabavniku, na 'Vjerovali ili ne strani' pod naslovom "paket putovo 36 godina" ;) :) :)
sala mala
a sad zaozbiljno..koga treba da bijem BRE, samo kazi!!!! :)

biljak said...

STIIIIIGAOOOOOOOOOO :)))))))

AAALLLLLIIIII: Ja treba da idem da ga pokupim - "ako vam nije tesko, molim vas, ipak je tako najsigurnije..."

Elem, moj mirni protest protiv DHL korporacije se za sada zaustavlja.

Ma nisu ni oni budale, procitali da se Slavac sprema da bije, pa skontali da je vrag odneo salu! Chiiiickeeeeeeen!!! ;))

Slavica said...

zabusavanje zabusavanjeeee ;)....