Thursday, November 22, 2007

Dooobra marketinška strategija

Stigao ovogodišnji Božole Nuvo!
Nisu ludi ovi francuzosi, uzeše ovogodišnje vince, koje je odležalo tek koji mesečak (dakle realna vrednost teži nuli), propustiše kroz neke mudre marketinške šake, rešiše da ga puste u prodaju samo na 7 dana godišnje i da mu cenu shodnu tome lupe! A svet, lakom kakav jeste, poludi kad je nešto retko dostupno, pa navali! I tako svake godine, na opšte gađenje francuske elite, oličene u mom profesoru Kazanovi, koji zaboga poznaje vina kao svoj džep, a pored njih voli eto da popije i konjak Armanjak, ali ceni samo onaj iz 1934. godine, koji košta deeebelo, ali - tvrdi Kazanova - i vredi! Dakle gori pomenuti kaže da on Beaujolais Nouveau čak ni ne smatra vinom, da je to jedna čista otimačina para od proste svetine (no kupi svake godine ipak po jednu flašu - eto ne uspe da odoli, hehe)!
Ja ne stigoh još da nasednem na ovaj marketinški trik, mada mislim da je danas poslednji dan prodaje - Thanksgiving, pa kanim pazariti večeras neku jeftiniju flašicu, čisto u ime edukacije i marketinga kao nauke, koju ovih dana zdušno izučavamo!

6 comments:

Veljko said...

Gadio se on kol'ko hoce - na kraju im dade pare :) A bogme i ti ces izgleda :)

biljak said...

Da da! Kazanovu su presli!!!
Ali ja sam se unapred ogradila, dacu pare, ali samo&iskljucivo u ime nauke i akademskog podvigivanja! :)

Slavica said...

E zato cu ja mudro da pustim B da kupi flasicu i da pozajmim gutljaj :D

Мукајло said...

Podvigivanja ili podrigivanja :)

Kapiram! Ove uvodne studije u Francuskoj treba da vas postepeno pripreme na ono sto vas ceka u Finskoj.
A tamo Vodka rulez :)

Anonymous said...

e neces verovati:
juce ja bila u merkatoru a kad ono a kad tamo na odeljenju alkoholnih pica ni manje ni vise nego bozole nuvo! dal verujes, eto izvezla bagra svoj bozole pa zato posten svet kao sto si ti ne moze da dodje do flase u samoj francuskoj ccc. a cena, tricavih 500-600 dindzi, kazi ako ti se pije (i spremna si da platis) otrcacu posle da ti kupim jednu flasu :))))

biljak said...

I SRBIJA JE SVET! Eto i dokaza! ;)))
Faaalaaa Sajo, ali ne fala! Kupila ja u Bordou, za tricavih 3.5eura, kad ono - ni videlo vina! Jedan dizaster! Kiselo a slatkasto, ma ko prokisao sokic, zasu! Never again!
Nego, da ja tebe piupitam, sta jedna mlada majka radi na odeljenju alkoholnih pica?!? Pa vi to spremate zurku iznenadjenja za moj dolazak!!! :)))) ;)
CMOOOOOOOOOOKIC